2011-12-07 | 16:30:02

dagens

Har precis kommit hem från affären, genade påvägen dit genom H&M som jag alltid gör, plus för att det började spöregna.
Dock är det sjukt farligt eftersom jag hittade 3 plagg bara 3 meter in som jag var tvungen att prova fast det bästa av allt var upptäckten att jag gått ner en klädstorlek och det är lite sjukt eftersom jag bara äter skräp, som t.ex. popcorn med massa smält margarin på (eeeeehhh!) varje dag. Men det kanske är Mikas förtjänst, utan henne hade jag aldrig rört på mig så här mycket. Det firar jag med att köpa, inte 1, utan 3 chokladkakor!

Ja så nu har jag julafton och juldagsoutfiten fixade!
Och imorgon ska jag hämta upp ett paket till Mikisen och se om jag kan hitta något till min fina vän i Västervik som fyller år på självaste juldagen.

Annars har jag gjort allt annat förutom det jag skulle.. Plugga.
Jag har varit på långpromenad och kastat boll i spöregn och hagel med Mika, jag har diskat min mega disk, jag har varit och fixat nytt elavtal till nya lägenheten, jag har varit och handlat och shoppat.
Nu blir det duschen och något gott att stoppa i magen. Sen ska jag verkligen försöka börja skriva på hemtentan.


Inte sämsta utsikten från min takterass på nya adressen. Ni förstår hur jag och alla mina vänner längtar till sena sommarnätter med god mat och några glas vin att förtära här.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!