2011-12-12 | 16:14:32

en fin dag

..är det idag verkligen.
Klarade både tentan och fick nycklarna till lägenheten. Så nu kan jag börja flytta in.
Sophie har varit här och vi har lagat vegomat till Julknytisen som vi ska ha ikväll. Anna tittade förbi med goda bullar också, det tackar vi för!

Nu har jag fått i mig sista resterna av pizzan från igår och ska börja fixa mig inför ikväll. Måste springa förbi bolaget. En måndag.. (!?)




ps. Jag har ingen aning om varför det blivit dubbletter med bilder i inlägget under. Antagligen för jag hade problem med uppkopplingen när jag mobilbloggade och försökte flera gånger. ds.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!