2011-12-11 | 15:22:57

Saturday partynight.

Åh så sjukt galen och rolig kväll jag hade igår. Det blev en lyckad spontan förfest med massa härliga nya människor och en hård danskväll på Statt. Det är sjukt vad vi dansa. Och jag var så gott som nykter hela kvällen. Plus i kanten.

Nu sitter jag hos Sanna och Elina o jäser. Vi funderar på att lyxa till det med pizza men Elina är lite svårstartad efter efterfesten till halv 7 imorse. Tur att man gick hem och sov så man är pigg och glad idag.

Det är så fint att det snart är måndag, För det här i sista veckan i skolan för det här året och snart kommer en fin en hem. Och självklart att jag ska hämta nycklarna till nya lägenheten!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!