2011-12-20 | 10:36:06

spa

Kalla mig konstig men just nu ser det ut som om jag och Mika sitter på bussen tillbaka till Karlskrona på torsdag.
Det har inte hänt något men jag vill bara komma tillbaka till mitt hem och börja packa upp mina kartonger.
Jul är som vilken dag som helst och julmiddag är inte endast till för att ätas på julafton. Det kvittar för mig om vi äter prinskorv och jansson den 18 eller 28 december helt ärligt.

Det ska bli skönt att vara i lugnets trygga bo och slippa fara omkring. Mika blir nog glad att få ta det lite lugnt.

Nu ska jag snart fixa till mig lite innan jag åker ut till Syster på hotellet och spa'ar lite.
1 Kommentarer
Ema:

hinner vi ses nåt innan då? om du vill alltså.

2011-12-20 | 11:07:36
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!