2011-12-15 | 20:59:49

Torsdag

Måndagens veganska julknytis blev så himla lyckad. Maten fick många guldstjärnor av mig. Kvällen slutade med en spontanutgång på något som kallas mässen där vi dansade och ägde i biljard. Tur nog var jag den enda som klarade mig undan illamående av det dåliga vinet dom hade.

Men nu är det torsdag och som jag har väntat på den här dagen.
Imorgon kommer min far och broder (skräll!) för att hjälpa mig flytta för tredje gången det här året. Jag lever just nu som en liten råtta bland mina kartonger.

Men innan det ska bäras, slitas och göra en praktisk tenta så ska jag ta på mig flygvärdinnekjolen och ta med mig Sara ut på karaokekväll på Fox.
Ett måste innan man åker hem över julen!

Pöööss

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!