2012-03-09 | 19:17:09

Fredag

Mika är inne i en riktig trotsålder/tonårsperiod och retar upp mig fullständigt. Hon vägrar lyssna, skäller helt förfärligt, biter i allt men allra helst i K's nya skjortor.
Ibland undrar jag om inte den hunden har en allvarlig form av ADHD. Och bara för att göra mig lite argare kissade hon i min säng förut.

Ja, jag kan ärligt säga att jag skulle vilja sätta ut henne på blocket med detsamma för mitt tålamod är som bortblåst.

Men jag försöker stå ut. Det är bara en fas men jag hade nog inte väntat mig att det skulle vara så himla prövande att vara hundägare.

Förövrigt hade jag min mysigaste biokväll någonsin med mister igår och vi delade en flaska vin till "En gång i phuket".

Fredagkväll och jag laddar inför filmkväll. Later!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!