2012-03-19 | 20:26:06

Måndag

Idag har jag utstått både regn, hagel, snöstorm och blåst. Basgruppen började ohyggligt tidigt denna måndagsmorgon och efter den väntade jag in K som skrev tenta.
Jag och Anna var och hälsade på där vi ska ha praktik men schemanen var inte klara ännu. Som det ser ut just nu kommer jag hamna på akutsidan på strokeavdelningen och från en säker källa har jag hört att dom är trevliga där uppe.

Förutom en sväng på sjukhuset hann jag och K med lite secondhandshopping och middag innan vi satte oss på waynes för en kopp kaffe och plugg. 
Jag fick även hjälp med att fylla i bostadsbidragsansökan vilket har tagit mig ett år att göra. När man tänker efter har jag gått miste om sjukt mycket pengar då jag ska få över 1000 kr i bidrag. 
Det är lätt att vara efterklok.
Nu blir det en prommis med busflickan innan vi myser ner oss i soffan till Bridget Jones dagbok.

Så här ser mina senaste snapshoots ut från webcamen.


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!