i'll be back
Fruktansvärt trött på Telia för tillfället då jag för ett bra tag sedan beställde både tv och bredband till nya lägenheten.
Efter säkert 10-talet samtal och 40 minuters långa telefonköer varje gång fick vi veta att det åter igen blivit flyttat till ett senare datum, den 22 och återigen på grund av ett fel i orden. Gissa någon som gick i taket!
Kan meddela att här var vi så fruktansvärt sura eftersom vi slösat bort en evighet då vi skulle flyttstädat min lägenhet på att leta efter dom där jävla bredbanden. Men precis innan vi ger upp får vi idén om att det kanske kan finnas ett Shell någonstans här som samarbetar med 7/11. Så ja, tillslut kom vi hem med våra jävla paket.
Så tråkigt att lägga ner så oerhört mycket energi på att få kunna ta det lite lugnt framför datorn, titta lite på webbtv eller läsa bloggar. Imorgon är det en arg tjej som kommer koka i luren.
Skulle inte förvåna mig ett jävla dugg om Telia inte ens ändrat i orden det som var fel redan från första början.
Annars då..
Livet rullar på och dagarna bara flyger förbi här i Karlskrona.
Mika växer och har fått ett par nya lek kamrater. Flyttstädningen är så gott som klar i gamla lyan och rensningen av allt skit man samlat på sig under alla år är äntligen gjort. Varför har jag sparat typ 5 häften med bara massa namnteckningar och klotter i från jag gick i 6an?
Nepp, men nu vet ni varför jag skriver dåligt.
Men det kommer..
<3
Men så himla sjukt för Lotta har också beställt av Telia och skulle fått för flera veckor sedan men det har inte kommit något.. Vafan Telia utger ju sig för att vara "bäst i sverige" så vad är detta för skit liksom?.. hoppas det löser sig iallafall och att vi kan ses snart! :D Grattis till hund och sånt också förresten! :) Puss
Hej Elin!
Mitt namn är Christian Jensen och jag jobbar på Telia Kundservice.
Beklagar verkligen för dina bekymmer och våra långa kötider nu för tiden. Det ringer extra mycket på grund av alla väderbetingade problem som vårt fasta telenät lider av just nu.
Om du vill så kan jag gladeligen kika över ditt ärende via nedanstående länk så kan vi se om det finns något vi kan göra för att snabba på eller säkerställa leveransen.
Ha en fortsatt bra dag!
http://proof.telia.se/enkatpoll.asp?ProofID=15515
Med vänlig hälsning
Christian Jensen, Telia Kundservice